עימות באולפן על הלחימה: מה שהיה הוא מה שיהיה?

מהדורת הבוקר No Comments on עימות באולפן על הלחימה: מה שהיה הוא מה שיהיה?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהדורת הבוקר: המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את המהדורה בהתייחסות להשבת החטופים ועצירת הלחימה. דוד חכם: "אף אחד לא חשב שחמאס לא ישחק משחקים והוא באמת שיחק. אני בטוח שהערב נראה את זה שוב וזה יתגבר ככל שיעבור הזמן. המראות של חזרת הילדים מרגשים את כל מי שצופה בהם. אי אפשר להישאר אדישים למראה ילדים קטנים שבמשך 50 ימים היו בשבי אכזרי. נקווה שכל שאר הילדים ישוחררו".

לדבריו: "אני מבין את הלך הרוח, אף אחד עדיין לא חושב שכבר ניצחנו. צריך לומר את האמת הכואבת, חמאס עדיין שולט ברצועת עזה בצורה יסודית, ולפי המשחקים של אתמול – הם לא כל כך לחוצים. לכן חייבים לוודא שמיד בסיום ההפוגה צה"ל יחזור ללחימה מאסיבית. בתחושה שלי – מה שהיה הוא מה שיהיה. אמרו שלנו שלא יהיה יותר חמאס, זה לא נכון. הוא כבר עכשיו מקבל את המשאיות של הציוד".

בצלאל קאהן הגיב בחריפות ואמר: "הדברים שלך עכשיו זה בדיוק מה שהחמאס רצה לשמוע. זה לא קל לקבל החלטות כאלו ואנחנו צריכים להתפלל שנסיים את הסיפור הזה בצורה טובה. יש ילדים קטנים בשבי שאנחנו חייבים לשחרר וחיי אדם הם החשובים ביותר ולכן אולי יעשו עסקאות נוספות בדרך וידחו שוב את התמרון הצבאי הקרקעי".



0 תגובות